fredag 23 april 2010

Sportbyte!

Vilket paket som kom!!!

jag är överväldigad!

En kjol till S (som genast åkte på) ett par byxor till M. ansiktsmasker till mig, chokladen fick pappa. (då jag ska på bröllop och försöker hålla mig borta från sådant...), en muffins schablon, ceris(röd?) färg, stöpplar, 4 olika garner så jag kanske kan lära mig virka ;) mönster på grönsaker, ett rosa randigt tyg, och ett blått sport tyg...

Tack så hemskt mycket gorilla!!!
S kom uppspringande i kjolen nu när jag skriver och tittar lurigt på mig... "-vi har ätit choklad!" sen smet hon ner igen ;)

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilket fint paket du har fått!

GR sa...

Hej! Kul att ni tyckte om paketet! Hoppas att du oxå hittade mitt lilla brev. Glömde lägga i det innan jag tejpade igen, så det hamnade innanför den första adresslappen jag satte fast innan jag fattat att jag skulle printa en adressetikett.
Må så gott!