lördag 29 augusti 2009

TÄVLING!

Tråkigt nog var bara 8st med och tävlade... hade iaf hoppats på 10st, jag gör ett nytt försök om ett tag och då får ni automatiskt vara med!
hoppas det är ok!


Jag utlyser en tävling...
det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och sedan länka till tävlingen i din blogg...

Det man vinner är ett solskydd till vagn eller kärra och en napp-hållare, som kan användas både med ring napp eller "kul-napp"...

sista tävlingsdag är 13 september... Minst 20 tävlande behövs...
Lycka till!

9 kommentarer:

bessemess sa...

jag vill jättegärna vara med och tävla!
jag länkar i min blogg=)

Aleisa Ribalta sa...

jag vill garna vad med och länkar i min blogg. behöver dock svar på det jag frågade av dig.

Anonym sa...

jag är med och tävlar och länkar i min blog =)

Anita L sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, har dock ingen egen blogg, men jag hoppas att jag kan vara med ändå

Anita L sa...

glömde skriva min mailadress
miros79[at]hotmail.com

Snajgel sa...

Här måste jag vara med, länkar på min blogg,

Marie sa...

Jag vill vara med!
Länkar på bloggen...

Sabina sa...

Hej!
Vilken fin och smart sak. Jag vill gärna vara med och tävla.
Länkar på bloggen....

Fangoria sa...

Vill gärna vara med i tävlingen!
Jag har länkat i min tävlingsblogg:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2009/09/solskydd-till-vagnkarra-och-napphallare.html